måndag 22 februari 2010

Jo, jag lever!

Oj oj oj, här var det länge sedan man skrev något! Har haft väldigt mycket med skolan den sista tiden plus att jag har varit sjuk. Är fortfarande lite snorig men de flesta och mesta sjukdomssymtomerna har försvunnit. På ett sätt kan jag vara glad att jag blev sjuk. Har varit väldigt stressad och less på grund av skolan den senaste tiden och att bli sjuk gjorde att jag ändå mådde bättre mentalt. Så att bli sjuk gjorde mig nog bara mer gott en ont i längden. Konstigt nog..

Skola idag egentligen men -27,5 grader ute, inställda tåg och väntande snö i eftermiddag så.. nej. Det är inte värt det. Så många gånger som man nu den senaste tiden har trotsat oddsen och tagit sig till skolan ändå. Vill inte stå ute och vänta på eventuella ersättningsbussar. Det var en stor biragande orsak till att jag blev sjuk nämligen.

Ska passa på att fundera ut lite frågeställningar till LIA:n som jag ska göra på Xtravaganza ( www.xtravaganza.se ) här i Norrköping. Det ska bli oerhört skönt att slippa pendla på 10 veckor! Visserligen spårvagn men skulle den jävlas så går det att ner till stan. Det tar lite tid men bättre sent än aldrig.

Nu blir det nog lite hockey. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar