tisdag 7 februari 2012

Hänt sen sist?

Nu var det vääääääääldigt länge sedan jag skrev här, skärpning Erika! Ska försöka minnas vad som har hänt sen sist.


Hade en jätterolig nyårsafton med Camilla, Lilly, Emil och Emelie som var hemma hos mig och käkade trerätters. Underbart mysigt.



Har haft en rejäl sjuka (influensa) så nu behöver jag ej ha fler sånna detta år! Har också blivit ägare till en 8-bitars konsol med tillbehör, man blir ju lite influerad av Markus engagemang.


I helgen ska jag till Skåne. Den kan ni ju fundera lite på! //Erika

2 kommentarer:

  1. trevligt resa! Själv ska jag jobba på att bli frisk!

    Hälsa alla skåne bor

    Kramiz Sara

    SvaraRadera
  2. Tack! Kan ju bli spännande med tågbyte i Hässleholm haha. Men det ska nog gå bra. Håller tummarna för att du blir frisk snart! Lovar, när jag kliver av tåget är det första jag ska ropa "Saaaraa häälsaar" ;)

    Kram

    SvaraRadera