söndag 6 november 2011

Lycka

Idag blir det till att sova den andra natten i lägenheten. Trots att jag trivs himla bra sov jag lite dåligt förra natten. Tror att detta beror på att jag var uppspelt. Jag kunde inte riktigt stilla mitt sinne och tänkte saker som:

Vad ska jag börja med att packa upp imorn? När kommer min soffa? På måndag ska jag åka till Ullared. Undra om det hörs mycket från min lägenhet? Undra om det hörs mycket från de andra som bor här? Om jag lyssnar så kanske jag kan få svar..

Men kort sagt, här vill jag bo läääääänge! //Erika

4 kommentarer:

  1. härligt att de känns bra i lägenheten
    Kramiz vännen Sara

    SvaraRadera
  2. Hej! får man komma och hälsa på? jag flyttar ner den 22 december.

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var länge sedan! Hörde av Lilly igår om dig och Jonas, beklagar verkligen. Trist som satan att höra. Visst får du hälsa på.

    Kram

    SvaraRadera