måndag 31 oktober 2011

Soffa saknas

Dags för lite uppdatering om min flytt. Hämtade nyckeln en dag tidigare och fick då också veta att de ska byta lås på lägenheten. Detta kommer nog att göras i morgon. I morgon får jag också matbordet och stolarna. Soffan lyser dock med sin frånvaro. Kort sammanfattning..

* Beställer soffa och får reda på att det kan ta några veckor att få den.
* En vecka senare ringer de och säger att både matgruppen och soffan finns för hemkörning.
* Jag ringer för att meddela att jag har tillgång till lägenheten och får då veta att de ska höra av sig på måndag (idag).
* Ingen ringer så jag ringer och får veta att min soffa verkar vara någonstans men ingen vet riktigt vart.

För övrigt går flytten bra. I helgen som kommer ska vi flytta mina möbler. För varje gång jag är i lägenheten och fixar känns den mer och mer som mitt hem. Gillart! //Erika

4 kommentarer:

  1. spännande med en soffa på vift, den kommer nog till rätta snart ska du allt se ;)
    Kramiz Sara

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ju det =) Tills vidare får nog sängen agera soffa hehe =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. de brukar funka...längtar tills man får komma å provsitta soffan ;)
    Hoppas allt är bra...imorgon drar mina ben mot norrland. kramiz sara

    SvaraRadera
  4. Längtar med tills du får provsitta min soffa =))
    Åh så kul, hoppas du får det bra! Kram

    SvaraRadera