söndag 23 oktober 2011

Shopping, ett kul måste

Då var förberedelserna i full gång! I helgen har jag och mamma varit runt lite i affärer och bl.a. handlat diskställ, dammsugare, kaffebryggare (den på bilden) och lite andra småprylar som grytunderlägg. Trots att jag har en massa saker från mitt förra boende så är det ändå en del som jag saknar. Men jag antar att en del saker som man inte använder varje dag lär man komma på under tiden, som vid de tillfällena man tänker använda det där man inte har.



För övrigt vill jag att min förkylning ska förvinna! Mår mycket bättre om man jämför med tidigare i veckan men den är ändå inte helt borta. Antar dock att det är som ett nödvändigt ont att bli förkyld denna tid då de flesta i ens närhet är det med. Det går liksom inte att undvika hur mycket man än försöker.


Hoppas att ni alla har haft en bra helg och att ni slipper förkylning! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar