måndag 24 oktober 2011

Längtan

Längtar sååååå tills torsdag. Det är då jag ska hämta nyckeln till lägenheten. På fredag kommer brorsan hit och vi ska till lägenheten och fixa lite. Jag måste tydligen ha fyra siffror som finns inne i lägenheten för att kunna göra en adressändring? Ska även vara hundvakt i helgen föräldrarna ska på utflykt. Tyckte först att det skulle bli skönt att få vara själv, detta var dock innan jag visste att jag snart skulle bli med radhus och kommer att få många framtida stunder för mig själv. Antar att jag framöver kommer att ha stunder då jag istället tycker att det är väldigt tomt när jag kommer hem. Men det ska samtidigt bli skönt att få något eget.

För övrigt så tränade jag första passet på över en vecka idag. Hade tänkt att lägga passet på en medelintensiv nivå. Borde ha forstått att det inte skulle funka och givetvis körde jag på maximalt. Men det gick riktigt bra och jag känner mig nöjd.

Nu ska jag ägna resten av kvällen framför tv:n! //Erika

3 kommentarer:

  1. Är de ensamt ringer du bara till mig, de vet du ;-) <3

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! var några år sedan!

    Du får gärna ring mig! kommer gärna på besök när jag är nere :)

    Puss och kram från Emelie!

    SvaraRadera