torsdag 3 januari 2013

Vilken jädra smäll

Skickade efter lite gardiner från Jotex nyligen. Kom på att jag har ju inte så mycket annat att sätta upp när julgardinerna åker ner och jag blev lite småkär i just hissgardiner. Hittar sällan gardinkappor som jag vill ha och den brukar vara oerhört korta.


Beställde bland annat denna till köket. Svårt att veta innan om det kommer att passa eller inte men i värsta fall blir förlusten inte så stor pengamässigt. Håller tummarna!

Håller också tummarna för att jag somnar som en stock ikväll och att inga satungar smäller med vad som låter som hemmagjorda bomber. Höll precis på att somna när jag vakna av en smäll, sen blev jag pigg och kunde inte somna på ett tag. Tränar som en galning så tycker att någon gång borde jag ju nästintill däcka av utmattning. För att avsluta positivt så känns det så oerhört gött att ha börjat styrketräna igen. Heman nästa! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar