onsdag 26 december 2012

Min jul

Hoppas att ni alla hade en fin jul! Min jul var lugn och stillsam hemma med familjen.




Precis som förra året fick mamma och pappa en korg med julgodis och bakverk istället för en blomma. Detta år innehöll den bland annat biskvier med smak av apelsin som blev farligt goda! De fick också denna tavla som de blev mycket glada över. http://www.guste.fotosidan.se/viewpic.htm?ID=2440127

Kent fick bland annat en morgonrock, är det inte likt så säg?


Jag fick också en morgonrock, röd med vita prickar som är hur skön som helst! Fick också badgrejer, spelet alfapet, en kastrull och lite till. Ska också få en diskmaskin, yej! Vi var och tittade ut en idag men den skulle inte komma förrän i slutet av januari. Men har jag klarat mig ett helt år utan kan jag allt klara mig en månad till.


Köpte också en julklapp till mig själv så nu är det bara att träna på! Har en kort skivstång sedan tidigare men den är inte rak utan veckad (finns säkert ett namn för detta). Då den är jättebra till vissa övningar är den mindra bra till andra men nu är det bara att köra på! Testade den nya skivstången idag, känner redan i baksida lår så det blir säkert jätteskojigt att gå i morgon.

God fortsättning! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar