tisdag 11 december 2012

Hänt sedan sist

Hade det verkligen superkul i lördags då jag hade julgodistillverkning här hemma. Årets deltagare var Sara, Lilly, Dessa, Emelie och Emil. Alla gjorde jättemumsigt julgodis och i år blev det inte alls lika söligt som förra året. Glöggrytan var i och för sig inte lika tömt som förra året, kanske beror på det?


Hade även träningsvärk i vaderna dagen efter vilket jag tror beror på vårat försök i att efterlikna dansen i låten Gangnam style. Blev kanske inte så många rätt men vi gjorde i alla fall ett tappert försök!


Mina hyacinter löper amok. Får säga att det ska se ut så för att det ser mycket mera lekfullt och växande ut.


Har även fått ärva mammas tomte så nu har jag min egna lilla hustomte som välkomnar mig hem med sin lykta.


För presentkortet som jag fick av Sara när jag fyllde 25 har jag införskaffat en ljuslykta som jag har hängt i det lilla rummet. Kan ju inte ha någon lampa i fönstret men tycker att denna lösning blev bra. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar