lördag 1 december 2012

Jul på Liseberg

Nu är jag helt fylld med juliga känslor! Har haft en fin dag som startade med ett restaurangbesök där jag åt lasange då deras specialitet är just pasta. Verkligen jättegod mat.

Efter att vi hade ätit begav vi oss in på Liseberg. När mörkret la sig blev det verkligen superfint med alla lysen.


Så mycket shopping blev det dock inte. Väl där insåg vi att det kanske inte var så smart att bege sig dit lördagen innan första advent. Tyvärr var det väldigt mycket folk och inte blir det bättre av att folk inte vet hur man ska bete sig i större grupper på bästa sätt.


Men jag fick i alla fall med mig en kylskåpsmagnet och en marsipancigarr hem. Bör dock tillägga att mamma och pappa betalade dessa, stort tack! Kylskåpsmagneten var det en fotograf som sålde. Han hade otroligt fina bilder och det roliga var att han inte bara sålde tavlor utan just grejer som denna. Kika gärna in på denna adress för att se hans bilder www.kalvelid.se

Nu ska jag ta och slappa det lilla som är kvar av lördagen. Ha det gött! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar