tisdag 4 december 2012

Mot (för?) torrt hår

Gårdagens lucka i min julkalender innehöll och mascara (har inte testat den än) och dagens lucka innehöll produkten Rainforest Moisture Shampoo.


Detta shampoo är för torrt och skadat hår vilket passar mig perfekt då mitt hår är ganska torrt sen all färgning. Då det är ganska trögflytande skulle man gnugga det i händerna innan man aplicerade det i håret. Använde det nyligen så det är lite svårt att säga hur bra det fungerar men håret sitter kvar i alla fall! När det kommer till doften luktade det varken jättegott eller äckligt. Kan nästan säga att det luktade natur.


Måste avsluta med dessa bilder. Tog ju ett skott från min Ampellilja i badrummet som jag planterade i slutet av september. Se så stor den har blivit. Nästan så att jag känner mig lite duktig. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar