tisdag 9 mars 2010

Krossade förväntningar!

Hej och hå, så kan de gå! Jag har bestämt mig för att byta LIA-plats. Har gett det en chans men det fungerar inte av olika själ. Min och min handledares personkemi går inte ihop. Det känns också som att vi är på helt två olika plan när det kommer till projektarbeta. Bättre att avsluta det innan man påbörjar något stort. Känns lite skönt att jag på ett sätt inte har hunnit börja. Hur kan jag då veta att det inte kommer att bli bra? För det första tar jag inte vad skit som helst och för det andra är det lite svårt att jobba när man inte får något att jobba med. Det var helt enkelt inte som jag hade tänkt mig.

Nu ska jag istället vara på samma ställe som förra gången nämligen Danielssons Recond & Service. Förra LIA:n var hur bra som helst och nu får jag chansen att fortsätta att jobba med det jag påbörjade förra gången. Det ska nog bli bra detta, jag ger inte upp i första taget! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar