söndag 18 mars 2012

Nice surprice

I tisdags kom Peter upp hit och överraskade mig, snacka om nice surprice! Dock åkte han hem idag men vi har hunnit med en hel del förutom soffhäng. I onsdags var vi en sväng på IKEA, i fredags var vi hemma hos mina föräldrar på en bit mat och även brorsan var där, igår möblerade vi om i vardagsrummet och fixade hål i tv-bänken för sladdarna. Bör dock nämna att håltillverkningen stod Peter för, men hävdar att jag var en bra assistent.

För tillfället känner jag mig minst sagt jäst! Käkade pannkakor förut och käkade även upp det sista i godisskålen. Imorn tänkte jag börja min nya träningsplan. Ska inte styrketräna något nämnvärt utan mest träna kondition och övningar där man använder sin egen kroppstyngd. Känner att jag behöver lite nytändning och motivation. Hoppas detta får fart på fläsket! Känner mig pepp så det kommer säkert att gå kanon.

Hoppas att ni alla har haft en bra vecka. Min har varit underbar! //Erika

3 kommentarer:

  1. Synd att du missade århundrandets fest i Lördags bara....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du, det är ju jag Emelie, menade att jag saknade dig där bara :)Inget allvarligare ;)

      Radera
  2. Vet inte riktigt hur jag ska reagera till denna kommentar från den som inte vill skriva ut sitt namn av någon anledning? Skulle gärna vilja veta syftet med den innan jag väljer vilket svar jag ska ge. Så förklara gärna.

    SvaraRadera