onsdag 24 november 2010

Dåligt väder är till för att trotsas!

När andra klagar och flyr snön gör jag tvärtom, jag går ut och går! Man är väldigt ensam plus att det ger ju mer konditionsträning att gå ut och gå nu. Idag har det blivit två promenader och ett magpass. Har också för första gången bytt däck! Ja, inte helt själv. Mamma och Kent hjälpte till men nu vet jag i alla fall hur man gör vilket kan vara en nyttig kunskap.

Har också lyckats med konsten att ge mig själv en käftsmäll idag. Skulle skrapa rutorna på bilen och den lång skrapan hakade i medan jag fortsatte rörelsen. Men det blev inte så stor skada skedd.

Just nu är jag ganska seg och ska koppla av med en kopp te. Lär sova gott inatt känner jag redan nu. På grund av vädret så blir det jobb i närheten imorn, närmare bestämt Linköping. Väl mött. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar