söndag 21 november 2010

Det är ju lysande..

Så vad har hänt denna helg? Jag har lagat lasange som blev jättegod. Känner dock att jag inte riktigt är helt nöjd över resultatet än så detta får jag öva mer på! Har även gjort lite dörrkransar. Kände mig dock lite som en hädare då jag samtidigt lyssnade på julmusik och med jämna mellanrum yttrade ord som "kottjävel" och dylikt. När jag ändå hade mina pysselgrejer framme så passade jag på att vinterdekorera mitt lysande ris. Fint va?



Idag har jag rensat bland en massa papper bland annat. Gick även en promenadca 1 mil i snö/regn. Inte optimala förhållanden men det var jädrans gött ändå! Om inte annat så känner man sig jäklig bra efteråt. Ett perfekt slut på veckan och nu laddar jag inför en ny! I morgon blir det jobb i Katrineholm, Vingåker och Julita.
Hoppas att ni andra har haft en bra helg vare sig det har hänt mycket eller nästan inget alls. Båda alternativen behövs ibland. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar