måndag 1 november 2010

Helgen som var

I lördags åkte Lilly och jag in till Linköping och bowlade. Det var jättekul plus att jag vann, det är aldrig fel! Efter bowlingen gick vi till en krog, vet ej vad den heter dock.

MEN, något av det roligaste på hela kvällen var när vi skulle åka hem. På tåget träffade jag några jag känner, varav en av dessa bor inte långt ifrån mig. Denna människa (som är något äldre än mig) tyckte att det var jättebra att vi träffades så att denna människa kunde ta hand om mig. Till saken hör att när vi klev av tåget skulle människan dra iväg med mig åt helt fel håll! Jag fick gång på gång upprepa att det var fel håll men människan lyssnade inte på mig. Så jag lämnade denna människa där åt sitt eget öde. Orkade inte tjaffsa och jag ville hem och sova. Om denna människa ens minns detta idag, tvivlar jag på..


I eftermiddag ska jag, brorsan och pappa hämta lite av mina möbler i Norrköping. Ska försöka få med mig så mycket som möjligt så att detta genomförs så fort som möjligt. Svårt att koncenterar sig på saker när så mycket är på gång. Men men, det rer sig!


Här är en bild på det nyfärgade och klippta håret. Bra jobbat Lilly! //Erika

7 kommentarer: