tisdag 23 november 2010

Mmm smörgåstårta..

Är ledig från jobbet idag så har passat på att traska runt i snö i 55 minuter. Detta är bra benträning kan jag lova! Ska nog belöna mig med att se en film sen. Denna gång kanske det blir ett säkert kort, det vill säga se någon som man redan har sett och som man vet är bra. Såg "El Hierro" igår och blev grymt besviken! Hade förväntat mig någon skräck/rysare och fick istället se en dålig trhilleraktig film där de har klippt bort scener som förklarar varför vissa saker är som de är. Rekommenderas INTE!

Dagens övriga planer är att jag och brorsan, som för övrigt fyller år idag, ska fixa maten och i eftermiddag ska jag och mamma uträtta en del ärenden. Ett av dessa är att införskaffa en smörgåstårta dagen till ära, mums!

Ta det lugnt ute i snöyran! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar