tisdag 22 februari 2011

Viktigt med vila

Jag vet inte vem som ser tröttast ut, jag eller Lennart? Dock har jag fått en aha-upplevelse. Då jag tränade hårt igår tror jag att detta är förklaringen till tröttheten idag. Fast att jag sov tillräckligt natten till idag så går det ju åt energi till att reparera kroppen idag. Nu kanske ni tänker att detta är självklart, men jag är inte bara lite seg utan oerhört trött idag. Så att vila sig i form är också vikigt. Gick visserligen en promenad förut vilket gick bra men att styrketräna hade mitt huvud inte klarat av idag. Det hade i alla fall inte blivit ett särskilt optimalt pass.



Bjuder på en bild som mamma tog efter en av mina vinterpromenader. När ska denna snö försvinna? Är inte snöallergisk så att säga men nu vill jag faktiskt ha vår. //Erika

2 kommentarer:

  1. söt du är gumman!
    kramiz sara

    SvaraRadera
  2. tack! du me jö ;) vi får ta och ses så snart som vi båda två har tid! =)

    kram

    SvaraRadera