onsdag 4 maj 2011

Tyd denna dröm om du kan

Det är nog ingen nyhet att jag ibland kan drömma riktigt konstiga drömmar. Natten till idag drömde jag att jag och min kusin Andreas blev jagade av en demon som ville döda oss. Av någon anledning sa jag åt Andreas att hålla käften vilket han inte uppskattade, i drömmen menade han att jag tydligen gjorde detta ganska ofta? Detta hade gjort honom så arg att det nu var han som jagade mig och ville döda mig.

Det roliga i det hela var att han kastade möbler på mig med sin tankekraft och sa följande "Med denna bok dödar jag dig! Med detta rottingbord dödar jag dig". Bara själva grejen att han skulle döda mig med en bok tyckte jag var hemskt löjligt så jag började skratta åt honom. Det hela slutade med att jag vakna av att jag skrattade. Efter att ha insett vad jag egentligen hade drömt låg jag ett tag och fnissade åt mig själv innan jag sedan somnade om, då fri från drömmar om demoner och mordiska kusiner. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar