lördag 2 november 2013

Viktpaket

Kan man inte få fuska bara liiite! Vågen stod på 75,1 kg i morse, bara 100 g ifrån ju. Paketet innehåller nya kläder.


Hur som har jag lyckats gå ner 7,8 kg på elva invägningar, vilket alltså bör bli elva veckor. Denna gång hade jag gått ner 2,7 kg från förra invägningen, eller också är det så att min våg är lite lattjo och att jag alltså inte hade gått upp 1,4 kg förra gången jag vägde mig.

Nu kanske ni undrar hur jag gör för att lyckas? Det kallas träning. Är man som jag och har de fysiska förutsättningarna är det bara att köra på! Hela tiden hör jag folk prata om att de ska banta och inte äta det och det, men det är fasiken ingen som pratar om att träna. Själv ligger jag på 5-6 pass i veckan och då kan ett pass innebära en promenad på en timme. Igår blev det dock en jädrans massa rörelse. Först en timme på crosstrainern, sen städning då jag "moppade ut" mig och gick sedan en promenad på en timme. Idag ska jag dock inte träna nått förutom den lilla promenaden till mamma och pappa samt slänga skräp på tippen. Sen ska Sara och jag fika och mumsa i oss skumtomtar. Trevlig lördag på er! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar