onsdag 26 september 2012

En vanlig onsdag

Satt och tittade igenom bilder på datorn och hittade ett album med Lennart och Vitalis. Tänk att de har varit så små. Jag tycker ju liksom att de fortfarande är ganska så pluttiga.




Dagens jobb har gått bra och jag känner mig helt okej idag på hälsostatusen. Känns skönt att inte känna sig helt utmattad när man kommer hem efter jobbet så idag ska jag småpyssla lite här hemma. Men först, ska jag njuta av en varm dusch! Ni anar inte hur glad jag är över att kunna duscha varmt igen, tog till och med ett bad igår. Men det är också nu som jag inser hur ljummet vattnet var förut då det var alldeles för låg temperatur för att tappa upp ett bad. Tänk vad glad man kan bli över så lite!


Måste också få skryta lite med att  en av mina grannar berömde mig för hur fint jag hade det med mina blommor på framsidan som jag har planterat helt själv. I still got it!//Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar