onsdag 19 september 2012

Förändringar

Nu händer det grejen! Har börjat få arslet ur vagnen som det så fint heter. Har länge tänk på olika saker som jag skulle vilja göra med hemmet men det har inte blivit av. Men nu är jag på G!


Har ett litet rum som jag använder som kontor/förvaring. Det jag har gjort är att lyfta bort dörren som nu står bakom draperiet (gardinen som jag för övrigt ska stryka och fixa till längden på) som jag har satt upp med en vanlig duschstång. Hoppas på att kunna få in lite mer ljus i hallen.

Har också äntligen hittat en bänk som jag ska ha i hallen. Letade efter en vit men hittade ingen som passade. I november har jag bott här i ett år så tycker att jag har letat tillräckligt efter den "perfekta" hallmöbeln.


Måste bara lägga in den här bilden. Finns inget mysigare än höstmörker och tända ljus! //Erika

4 kommentarer:

  1. det ser snyggt ut det du har pysslat med...
    kramiz sara

    SvaraRadera
  2. hihi kul att den visade sig..hehhe tänkte inte jag på...hahah..men ska allt börja blogga igen...kan ju va lite kul

    SvaraRadera
  3. Såg att det jag kommenterade var visst skrivet i januari haha, missade det först :-P Men det tycker jag absolut att du ska! :-)

    SvaraRadera