söndag 23 september 2012

Hallmöbel

Idag införskaffades hallmöbeln. Snälla pappa hjälpte mig att sätta ihop den och detta blev resultatet.



Är verkligen supernöjd! På något vis känns hallen större. Spegeln hade jag sen innan men den har stått i sovrummet. Nu återstår bara pysslet med hur jag ska "dekorera" ovanpå möbeln men det får jag nog allt klura lite på.


Hittade också en passande lampa med mönster av vallmo vilket jag även har sen tidigare på tavlan i vardagsrummet, kunde ju inte bli bättre.

Är fortfarande snorig och inte helt pigg så nu blir det lugnt resten av kvällen. I morgon blir det jobb i Flen, Malmköping och Stjärnhov så jag kan allt behöva ladda. Ha en fortsatt trevlig kväll. //Erika

2 kommentarer:

  1. Hej! så snyggt det ser ut.. blev skillnad måste jag allt säga... pyssel saker kommer du nog på snart ska du se, tråkigt att du känner dig krasslig än. men du får krya på dig KRAMIZ Sara

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja jag blev riktigt nöjd, kunde inte bli bättre känns det som :-) Ja nu nyser jag hela tiden, ska vila mig i form ikväll tänkte jag :-) Kram

    SvaraRadera