torsdag 20 september 2012

Ibland blir det inte som man har tänkt sig

Det är ju själva fan rent ut sagt. Tog ledigt från jobbet idag och tanken var att jag skulle ha följt med mamma och mormor till A6 i Jönköping där vi även skulle möta upp min moster. Men så blev det inte riktigt för mig. Kände på kvällen igår att jag var lite öm i halsen och idag är jag mer öm och tjock i halsen. Tog då beslutet att vara hemma och jobba på att bli frisk. Hoppas på att kunna jobba i morgon. Har också planer på att åka till Sara och Andreas i morgon för tacos och Beck-maraton och det vill jag absolut inte missa! Känns trist att vara hemma och ta det lugnt men det är nog det bästa jag kan göra.
Passar på att lägga in bilden på den möbel jag ska ha i hallen. Ville som sagt ha en vit men det får bli denna i ek istället. Har ganska mycket ekmöbler sen innan så denna blir nog fin ändå.
 
Hoppas att ni andra är friska och pigga och att ni får en fin dag. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar