måndag 20 december 2010

Dan före dan, före dan, före..

Känner mig fet som en julgris, fast att inte ens julafton har varit än. Har ändå motionerat varje dag och tur är väl det! Julafton kommer vi att fira här hemma, lugnt och mysigt. Granen står klädd i det nya vinterbonade uterummet. Då taket där är ganska högt har vi nog nu den största gran som vi någonsin har haft. Ska se om jag kan fixa en bild på den sen.

För övrigt har Tomra fixat mössor med deras logga på, gött! Vill tro att jag har ett finger med i spelet då denna önskan kom fram i samband med ett av mina hälsoprojekt, känns stort för mig även om det bara är en mössa.


På tal om mössa så var nog detta det enda som var torrt på mig när jag jobbade förra veckan. Trycket i vattenslangen blev för stort när jag skulle fylla på vatten i våra hinkar så vattenslangen sprack och sprutade vatten åt alla håll och kanter. Som sagt, mössan var nog det enda som var torrt på mig..


Idag har jag inga jätteplaner. Ska ta och städa iordning, träna och pyssla med julklappar. Men först, lite mer kaffe! //Erika

2 kommentarer:

  1. Då är vi två som känner oss som en julgris...jag provade mina termobyxor häromdagen... blä!!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja prova kläder i juletid är jädrans farligt!

    SvaraRadera