måndag 6 december 2010

Pikar gav resultat

Har fått pikar om att det står lite still i min blogg, vilket jag kan hålla med om! Tänkte därför skriva några rader.

Det som har hänt sen sist är jobb, träning och lite sjukdom. I fredags slutade vi tidigt på jobbet pga vädret så då titta jag på tre stycken Jönssonligan-filmer. Somnade en stund till alla tre filmerna varav första gången var runt två mitt på dagen! Dock verkar vilan från träning ha gjort susen då jag idag har kört ett magpass och gått en promenad idag och känner mig nu relativt pigg. Skönt!

I lördags var jag i Linköping med Lilly och handlade julklappar. Det var jädrans mycket folk men på nått vis så störde det mig inte. Tror att detta beror på att jag var inställd på att det skulle vara mycket folk.

Ikväll lär jag inte göra så mycket mer i alla fall. Möjligen slå in julklappar då jag har fått paket idag. Kan ju dock inte avslöja vad det innehåller.

Hoppas att ni alla har haft en bra helg, min var kanon! //Erika

1 kommentar:

  1. Man kan inte hinna med allt..hehhe min blogg har jag itne uppdaterat på väldigt längr...kramiz sara

    SvaraRadera