fredag 31 december 2010

Tankar om det nya året

Snart är det nytt år och jag funderar på hur jag ska göra det nya året bättre än det förra. En sak som är säker är att jag ska ta avstånd från negativa människor. Negativa människor kan dessvärre påverka mig allt för lätt ibland, men nu är det slut med det. För övrigt vill jag säga till människan, var inte så negativ utan var mer optimistisk. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, men vad gör det? Det är som det är och det gör ingen nytta i att gräva ner sig i det. Vill också påpeka för de som har lätt för att dissa andra människors passion och intressen, är det alltid så nödvändigt? I stället för att säga "Fy fan det tycker jag är astrist", säg i stället "Vad kul för dig!".

Ska också ta bättre vara på mina vänner som dessvärre har blivit lite åtsidosatta för ett tag. Det är inte det att jag inte tycker om dem längre, men vissa saker i livet kan göra att man drar sig tillbaka vilket jag också har förklarat. Hoppas och tror att ni förstår.

Detta är en liten del av mycket som jag har tänkt mig (och som ska) bli bättre. Vill säga till min familj, släkt, vänner och bekanta gott nytt år. All kärlek till er! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar