onsdag 30 mars 2011

Fredag den 13:e?

Herre jesus. Idag är det verkligen inte min dag. För det första kan jag inte prata, dvs få fram det jag menar. Har bland annat yttrat: * Antingen var människan på samma ställe eller någon helt annanstans. * Jag fick många filmer för mycket pengar (menade givetvis för lite pengar). * Förespråkade ojämna par när jag egentligen menade jämna par. Ja, inte mycket blir rätt idag. Kanske skulle jag börjat ana oråd då jag natten till idag drömde en jätterolig dröm som fick mig att vakna av att jag fnissa. Tänkte då att det snart borde vara dags att stiga upp för att sedan bli varse om att klockan bara var 00:06 vilket innebar att jag inte ens hade sovit i två timmar. När jag väl kliver upp (den korrekta tiden) börjar morgonen med att jag välter ett glas, tappar ost på golvet och trampar på saker. Arbetsdagen har sedan innehållit allt från att tappa saker till att slå i saker. Idag är det en riktig klantdag! Hade tänkt att styrketräna men jag släppte den tanken då detta förmodligen skulle ha resulterat i någon typ av obeskrivlig och osannolik olycka. Men, jag har fått två presenter av min kusin Pernilla idag! Servetter med muffinsar på och en kökshandduk med muffinsar och ett muffinsrecept på. Denna kökshandduk har jag haft med i ett inlägg tidigare. Tack Pernilla! Dessa prylar kommer att nyttjas väl. Hoppas att alla ni andra har haft en mer tursam dag än mig. Resten av dagen ska jag försöka göra så riskfria saker som möjligt. Detta är dock inga som helst garantier för att något oväntat inte kommer att inträffa.. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar