fredag 11 mars 2011

Veckan som gått

Dags att uppdatera lite här. Förra söndagen var vi ju i Bjuv och firade mitt kusinbarn Bore. Träffade också andra släktingar och mitt andra kusinbarn Frank. Vi hade alla en fin dag med vackert väder, trevligt sällskap och underbart gott fika. Tack för en trevlig söndag!

Bore pussar på Frank.


I veckan har jag jobbat, dels med mitt "vanliga" jobb och sedan med projektet. En rolig grej som hände på jobbet (tyckte i alla fall jag) var att Markus skulle fylla på vatten i mopphinken. Av någon anledning hade han gått därifrån. Efter ett tag undrade han varför det var så blött på golvet och kom då på att han hade glömt att stänga av vattnet. Som tur var så rann vattnet åt rätt håll, det vill säga neråt och in i pantrummet istället för ut i butiken. Det positiva var att golvet blev i alla fall väldigt rent.

Igår och idag ska jag jobba med mitt projekt. Vi har inte riktigt fått det resultat som v hoppades på men det är så det kan vara ibland. I vissa fall måste man misslyckas för att lyckas, det är lite det som en del av metoden kan man säga. I samband med projektet så har jag också lagt lite extra krut på min egna viktnedgång, eller fettreducering som jag kallar det. Bara att köra hårt så ska det nog gå bra både med projektet och min egna fettreducering.

Ha en bra dag! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar