måndag 14 mars 2011

Spett(e)kaka och Stig-Helmer?

I lördags käkade vi den spettkaka som vi köpte i Skåne när vi var och hälsade på i Bjuv. Tycker att denna typ av bakverk är för jäkla gott. För de som inte har ätit detta kan konsistensen liknas lite med maräng, fast inte lika seg och inte lika söt. Senast jag åt detta var på min student 2006 så det var dags igen nu. Blev inte missnöjd, bra jobbat Skåne!

Fick reda på idag att min testperson har gått ner i vikt. Bra jobbat! Skön och roligt att se att det går åt rätt håll.

Dagens arbete ägde rum i Ljungsbro och Lambohov. I Ljungsbro såg jag en människa vars klädstil närmas kan likas med Stig-Helmers i "Den ofrivillige golfaren". Dock med byxor som var tre storlekar för stora i byxbenen. Då detta kan anses som en märklig utstyrsel gjorde han mig ändå glad.



Resten av dagen ska ägnas åt projektet. Blir nog en lugn promenad lite senare då jag är lite förkyld och dessvärre inte kan träna så hårt. Hoppas att ni alla har fått en bra start på veckan. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar