torsdag 24 oktober 2013

Höst inne

Då hyllan över tv:n blev så höstig och fin fick plötsligt allt annat en ton av vår och sommar. Detta försökte jag råda bot på idag. Började med att stryka den nya duken till matbordet. Hårdare till duk har jag aldrig varit med om! Knölig att stryka då den var svår att hantera (måste varit gjord av stålull). Men är ändå nöjd med resultatet och bordet fick en liten känsla av höst.





Köpte även dessa på Ica Maxi då jag endast hade lyktor i lila och rött sedan innan. Att inreda behöver inte vara dyrt, dessa kostade 20:- styck.



Tycker också att allt inte behöver vara helt stilrent hela tiden. Varför inte lite lekfullt och roligt. Älskar verkligen att använda ljus och ljushållare som inredning.


Ni vet när man tänker en sådär tio gånger något i stil med "Den där står inget bra där" men ändå så gör man inget åt saken?


En ganska vanlig utgång av detta "icke-agerande". Men det är ju skönt att se att man är som vanligt. Annars är ju jag inte jag! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar