tisdag 22 oktober 2013

Praktiska lyktor

Har grym träningsvärk i benen idag och kan inte förstå varför. Körde visserligen ett pass på crosstrainern igår men inte med ett högt motstånd samt att jag kör 2-3 pass i veckan så det är ingen ny aktivitet jag har lagt mig till med. Har dock lite förkylningskänsla i kroppen så det kanske beror på det? Skippade träningen idag och tog mig istället ett bad, inte fel det heller!

När dagens alla måsten var avklarade fixade jag iordning mina nya saker från Partylite. Köpte mig bland annat tre glaslyktor som nu står på hyllan ovanför tv:n. Blev riktigt nöjd. Tyvärr blev den första bilden lite suddig (om tomten läser detta så behöver jag nog en ny kamera).



Kan ibland tycka att det är lite tråkigt att det oftast ser likadant ut hemma förutom till jul. Det som är bra med dessa är att man kan "inreda" dem med lämpliga ting för den aktuella årstiden. Riktigt bra investering! Avslutar med att ge tipset att inte införskaffa pumpor som ska läggas i något innan man har själva saken de ska läggas i, en del var visst för stora för hålet.. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar