måndag 21 oktober 2013

Som en tomte

Idag hämtade jag ut två "små" paket, det ena på 8 kg och det andra på 12 kg. Innehållet var de efterlängtade produkterna från Partylite!



Har varit duktig och delat upp i påsar vad alla har beställt så nu är jag helt slut i huvudet. Måste dock säga att det var kul att plocka iordning allt och jag kände mig lite som en jultomte. Är också imponerad över att allt stämde. Så nu är det bara att höra av sig när man vill bjuda på en fika alternativt komma på en fika och "hämta ut" sina saker. Detta gäller främst Sara, Emelie och Lilly som bor på annan ort. Hojta till så bestämmer vi nått!

Bör också nämna att på bilden med alla påsar är inte mina grejer med. Men de visar jag vid annat tillfälle. Kreativiteten har sagt hej då för dagen och det får bli morgondagens projekt.

Sov gott alla! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar