lördag 5 juni 2010

Är det slut nu? Inte alls!

Skulle ljuga om jag sa att det inte fanns något att skriva om. Igår tog jag examen och är nu hälsoutvecklare, underbart! I torsdags hade vi en bankett med mycket god mat och trevlig sällskap. Hamnade vid ett bord där det bjöds på många skratt. Har även fått en del presenter som blommor, pengar, blomstercheckar, choklad, fat med fina ljus, massagetvål mm. Fick också lite tidigare en ny dator av familjen vilket verkligen var välbehövligt. Älskar den nya datorn. Det finns så mycket roliga grafiska finesser med den. Vill tacka för alla gratulationer, presFetenter och blommor.


Hela klassen.





Jag!


Så vad händer nu då? På måndag ska jag och far upp till Tomra för att redovisa de två senaste hälsoprojekten. Det kommer mest att handla om arbetsmiljö och andra resultat som är relevanta för just Tomra. Ska även passa på att på ett snyggt sätt marknadsföra mig själv också. Så helgen kommer att ägnas åt diverse förberedelser. Sen blir det att börja jobba som recondtekniker igen så att jag får en inkomst. Sen har jag lite olika idéer som har med hälsa att göra men dessa tänker jag hålla för mig själv ett tag till.

Känner mig inte alls orolig för framtiden, ser den som fylld med möjligheter! Önskar också mina kära klasskamrater ett stort lycka till. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar