onsdag 16 juni 2010

Diet Shake

Jobb och promenad är nu avklarat! Snart blir det minneslunden och sen en fika hos mormor. Har kommit igång bra med träningen och kosten vilket känns gött på ren östgötska. Drack nyss en Diet Shake med jordgubbssmak som jag äter nu när jag ska gå ner i vikt. Diet Shake är riktigt goda då de även innehåller fruktbitar. Dessutom smakar de inte så sött. Dessa kan köpas på http://www.svensktkosttillskott.se/ och de har nu en kampanj fram till den 21:e så passa på! Passar utmärkt om du exempelvis har svårt för att äta frukost.

¨
Nu ska jag göra iordning mig innan det är dags att åka. Har bytt design på bloggen vilket du säkert har märkt, vad tycks? //Erika

3 kommentarer:

  1. tjolahopp! snyggt blev ju detta..sitter i tylösand..tillar på trollen som spelar uno å jag sitter vid datorn..bra väder har vi..å ullared blri de på fre på vägen hem...gött gött..hoppas fläskläppen försvinner å svullna lymfisar..

    kramiz sara

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Tyckte att denna färg livade upp lite :) Åh, Ullared, haha satt alldeles nyss och tänkte på att jag vill åka till Ullared :D Skönt med bra väder, här lyser solen också så fint :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, visst är de supergoda!!? =o) Ananas är min favorit!

    SvaraRadera