onsdag 16 juni 2010

Fläskläpp och whiskey.

Har sedan i måndags (tror jag att det var) haft en halv fläskläpp på underläppen. Detta på grund av att jag har en spricka i läppen som sedan har blivit till ett sår. Igår var även en av lymfkörtlarna på halsen svullen och idag är en till svullen så på ena sidan av halsen är jag tjock. Anledningen till att sprickan i läppen har medfört en fläskläpp är nog för att jag har lite bakterier i kroppen gömda någonstans, eftersom att lymfkörtlarna är svullna med.




Så nu ska det botas med whiskey! Brukar faktiskt kunna fungera ganska bra så vi får hoppas att svullnaden är mindre i morgon. Dock är whiskeyn lite rökig vilket inte är min melodi annars. En whiskey som faktiskt är god är Glenfiddich. Men men, man tager vad man haver (i detta fall vad föräldrarna haver då jag är i Mantorp nu). //Erika

2 kommentarer: