tisdag 15 juni 2010

Tillbaka till arbetslivet, och jag gillart.

Nu har jag börjar jobba som recondtekniker igen. Igår var vi i Mantorp och Motala, idag i Åtvidaberg, Västervik och Gamleby och i morgon blir det Flen och Malmköping. Full rulle med andra ord. Skönt att börja jobba igen och få in lite pengar, som inte är lånade.

För övrigt har jag skickat ett dokument till Tomra gällande det kommande projektet så nu är det bara att invänta svar. Ett annat projekt blir att komma igång med träningen igen samt att gå ner lite av de extra kilona som jag äger.

Tänkte se den nya säsongen av Ghost whisperer som börjar ikväll klockan 21.00fyran. Risken finns dock att jag somnar mitt i programmet och vaknar lagom till slutet. Detta hände så sent som igår då jag tittade på CSI. Nej nu blir det lite tv, hjärnan orkar inte så mycket mer just nu. Lovar att bli bättre på att uppdatera! Ha en skönt kväll. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar