onsdag 23 juni 2010

Målning avklarad.

Färdig! Slipandet och målandet gick bättre än väntat. I början var det lite klurigt att lista ut det smidigaste sättet när jag skulle måla, d.v.s vilken sida jag skulle måla först etc. Är i alla fall nöjd med resultatet. Får se vad pappa säger när han kommer hem sen, det är han som har målat de andra plankorna nämligen. Men det ska nog inte vara några problem.

Ikväll åker jag och mamma till mormor och fikar. Det är en tradition att varje onsdag åka till mormor och fika. Denna tradition har många år på nacken då vi även gjorde detta när jag var liten, fast då levde ju morfar också.


Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag i detta underbara väder! //Erika

3 kommentarer:

  1. klart att du blev godkänd på målningen...de ser väl vem som hälst att du är proffs....
    kramizzzzar Sara

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi kanske ska starta det där hälsosamma byggfirman som vi pratade om i skolan :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. ja varför inte..jag tror den kan slå så de haglar om de ler ;)

    SvaraRadera