lördag 19 juni 2010

Envisa bakterier.

Ännu en lördag. Dagens planer var nog egentligen att jag och Anders skulle åka och kolla/provköra bil, åka en sväng till Hageby centrum och sen en sväng till Media Markt. Är fortfarande inte helt frisk och borde nog bara vara hemma och ta det lugnt. Anders får åka och kolla på bil själv helt enkelt, iofs är det ju också han som ska ha en ny bil.

Sjukstatus då? Jo, det är bättre men jag är nog frustrerad över att "sjukdomen" verkar läka sakta. Tråkigt också nu när jag hade kommit igång med träningen så bra. Lymfkörtlarna är fortfarande lite svullna, fast inte lika mycket, och så länge som de är det så blir det ingen träning.

Nu ska det bli lite mer kaffe. Hoppas att ni har fått en bra start på eran helg. //Erika

2 kommentarer:

  1. krya på dig vännen! själv så får jag inget gjort..har inte ens kommit mig i duschen att jag borde ju fixa till mig till festen i eftermiddag..men orka..ler ja ja få sätta på mig ett ryck ler..
    kramiz sara

    SvaraRadera
  2. Tack! Ska göra mitt bästa för att bli frisk snart :) Hehe ja ibland har med sega dagar, och att göra sig extrafin blir då extrajobbigt! Hoppas du får det kul!

    Kram

    SvaraRadera