tisdag 5 oktober 2010

Kaffe med Queen

Angående inlägget om det mail jag hade fått där man kunde vinna ett presentkort på Åhlens, så är det massvis som har svarat att de har fått en eller flera sådana mail. I mailet stod det att det var endast jag och fyra andra som hade chansen att vinna. Men med tanke på hur många som har kommenterat så är det många fler än bara fem stycken som har fått detta mail. Så du som får mailet, gå inte på det!


I förmiddags var jag ute och tvättade av plank som har legat ute. Ska ut igen snart och fortsätta men först måste jag ju givetvis ta lite kaffe.

Medan jag tvättar planket lyssnar jag på Queen. Har blivit helt såld på vissa av deras låtar nu och jag har blivit varse om att många låtar som jag förr har tyckt är bra men som jag inte har vetat vilka som spelar den, så är det Queen! (Meningen blev lite konstigt formulerad men ni fattar). Favoriterna just nu är bland annat:

* I want it all
* Don´t stop me now
* Crazy little thing called love
* Breakthru
* Headlong

Nu ska jag se om kaffet är klart. Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig dag. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar