söndag 10 oktober 2010

Telefonlös

Då har jag för första gången tappat en mobil. Inte bara i golvet utan någonstans så att jag inte vet vart den är. Gissningsvis ligger den någonstans mellan City Gross och Media Markt, vilket gör sökområdet lite stort. Det jobbiga är att jag inte exakt vet när jag tappade den då jag först trodde att jag hade glömt mobilen hemma. Men men. Behövde ändå en ny så detta kanske var ett tecken på att jag inte kan dra ut på det längre. Har nog sagt i typ ett års tid att jag måste ha en ny. Det tråkiga är ju att jag måste spärra simkortet, så att ingen ringer och låter mig betala svindyra utlandsräkningar. Så till er som hade tänkt att kontakta mig via telefon, det får vänta lite.

Hoppas att ni alla har haft en bra helg! //Erika

1 kommentar:

  1. hej gumman! De för klarar varför jag inte fått svar på mitt sms jag skickade...för jag svarade på ditt idag...men få se om jag hittar dig på chatten eller något..
    kramiz sara

    SvaraRadera