måndag 25 oktober 2010

Vad händer nu då?

Har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden och ni förstår säkert varför. Men jag tänkte berätta lite om min livssituation just nu. Planen är att jag flyttar hem till mamma och pappa medan jag står i bodstadskö här i Mantorp. Mina tankar är att jag inte kommer att flytta innan jul utan tar det nästa år. Ingen idé att krångla till det mer än nödvändigt.

I morgon åker mamma och jag till IKEA och köper flyttlådor så att vi pö om pö kan hämta mina saker i Norrköping. Hur det blir med möblerna vet jag inte riktigt än, får se hur mycket jag tar med mig.

Även om det är skittrist det som har hänt så kan jag inte annat än att blicka framåt och tänka att detta hände för att det var meningen. Nu blir det 100% fokus på mig och mina framtidsplaner så som träning, kost och jobb. Världen rullar ju vidare så det är bäst att jag fortsätter med den också. //Erika

3 kommentarer:

  1. ja kan komma o hjälpa dig packa om du vill :)men kan du inte flytta till mjölby istället ;)? helst nära tingsgatan :P

    love you <3<3<3 puss

    SvaraRadera
  2. HEj kompis! Du vet vart jag finns om du behöver hjälp..kan dock inte hjälpa till under v44 år utomlands då...men annars så...du kan få köpa vår 2a när vi har hittat ett hus ;)

    Tråkigt med det som hänt. Kramiz i massor Sara

    SvaraRadera
  3. Tack för era fina ord! Tack för erbjudandena men jag är nog mer en Mantorpsbo ;)

    Puss å kram på er!

    SvaraRadera