torsdag 28 oktober 2010

Nostalgirensning

Nu har jag hjälp brorsan med att flytta hans möbler till det gula rummet (där han bor) så att jag sedan kan få plats med mina möbler i det blå rummet, där jag bor. Det "bästa" med att jag flyttar in här är att det överlag sker en rensning av gamla "bra-att-ha-saker". Sen blir man även varse om saker som man har glömt bort att man hade, alternativt hittar saker man har letat efter ett tag.

Dagen kommer nog att fortsätta i samma anda men ska försöka klämma in en promenad någonstans. Men det får nog bli ikväll, skönt om man kan få färdigt med röjningen först. Ska bl.a. packa ner all mina pingispriser för de vill jag absolut inte slänga! Måste erkänna att jag blir lite sugen på att spela när jag tittar och känner på priserna och mina gamla rack. Men det får bli ett framtida projekt.


Förut hittade vi även mitt plakat som jag fick när jag tog studenten 2006. Även om man tycker att tiden går fort så känns det som att det var mer än 4 år sedan som jag tog studenten.


Hoppas att ni alla får en bra dag! //Erika

2 kommentarer:

  1. åhh pingis ja de va länge sen :) vi får leta reda på nått bord så vi kan spela lite :P

    tycker du de känns som mer än fyra år? herre gud ja tycker de känns som igår typ haha :) att ja har jobbat på salongen o bott i mjölby i över 4 år o dessutom varit egen i ca 3,5 känns helt sjukt!

    ses på lördag! puss <3

    SvaraRadera
  2. Lilly, jag har ett pingisbord i garaget du kan få. :) Karin

    SvaraRadera