måndag 5 april 2010

Go Håkan!

Då var vi hemma efter en underbart god middag och oj vad mätt jag är. Blev både middag, kaffe, glass och lite godis. Tänkte ta tag i träningen imorn igen nu när påsken är över. Känner att motiviationen har varit lite sådär den senaste tiden men imorn ska jag hitta den igen!

Mötet med spekulanten gick bra! Anders och han kom överrens om ett pris och nu väntar vi bara på att han ska och betala samt hämta motorcykeln. Den hann bara vara ute på blocket knappt en dag så försäljningen har gått över förväntan. Men jag antar att det är rätt tid att sälja nu.


Tittar just nu på "Håkans bar" och är lite irriteradHåkans chef. Han bara kommer och gnäller. Han har nyss öppnat baren, tagga ner liksom! De säljer ju ändå ganska mycket tycker jag och det lär ju bara bli mer och mer. Som jag ser det borde de ju redan gå med vinst men chefen verkar vara lite pengakåt. Tror att Håkan ska satsa på en helt egen bar där han är sin egen chef. Heja Håkan! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar