torsdag 22 april 2010

Uppdrag gardiner utfört.

Nu är alla julgardinerna utbytta! Men blev lite förvånad när jag skulle stryka dessa..



Nog för att vi har en liten strykbräda men hålla, vem har en strykbräda som passar till strykning av dessa gardiner?? Nej, jag har inte gardinera åt fel håll.. Anledningen till dess storlek är att de sitter inne i gymmet och meningen är att man ska kunna dra för dessa helt. Fönstret som är i gymmet vetter nämligen ut mot gatan. Skulle vara lite störande om alla gatans nyfikna pensionärer skulle kika in under ett pågående träningspass.




Nu är jag väldigt trött. Ska snart gå och lägga mig på spikmattan och se på "Lyxfällan". Känner att ryggmuskulaturen är väldigt mör så den behöver spikmattas lite! Igår somnade jag på spikmattan och har därmed ingen aning om hur det gick på "Fuskbyggarna" igår. Sov gott! //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar