fredag 23 april 2010

Sommarens klänning?

förmiddagen idag gick jag och Anders och hämtade ut paket. Mitt var ifrån Halens och innehöll denna klänning.



Har ej provar den än men jag tror att den ska passa. Brukar ju inte ha klänning så ofta (eller det var väl nästan ett par år sen senast) men det beror mest på att jag inte har de kroppsformer som jag vill ha. Men nu håller jag på att skapa de "rätta" formerna så med lite envishet kan det mycket väl bli så att denna klänning används i sommar. Har faktiskt kört ett litet styrkepass för biceps och triceps idag också så i morgon hoppas jag på träningsvärk.



Hmm, undra vad man ska göra med resten av kvällen? Just nu känns det som att tv:n får stå för den mesta underhållningen. Hoppas att alla ni andra får er en rejäl dos med fredagsmys ikväll! //Erika

3 kommentarer:

  1. snygger klänning du..kramiz sara

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte ju att den var det :) Jättehärligt material också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. verkligen snygg...måste du ju använda mkt! puss lilly

    SvaraRadera