torsdag 8 juli 2010

Dagen igår

Dagen igår som var den första dagen på projektet gick bra. Jag fick en massa bra resultat och även lite idéer om hur jag ska ändra lite i observationsmodellen för att få fram så mycket fakta och resultat som möjligt. Det blir ju ofta så att när man väl är på plats så ser man hur det teoretiska fungerar i praktiken.

Idag får vi se vad vi hittar på. Jag försöker att kombinera arbete och ledighet eftersom att Anders har semester. Vi har ju inte kunnat göra så mycket saker när jag har studerat så det gäller att passa på nu. För övrigt är jag nästan helt frisk. Är fortfarande lite snorig men inte så farligt. Har dock lite ont i huvudet men det beror nog mycket på att musklerna i nackpartiet är stela efter att vi paddlade kanot. Sov ändå bra inatt då vi var och införskaffade en AC till sovrummet igår. Vårat sovrum ligger på övervåningen så det blir ganska varmt där uppe.

Nej nu ska jag ta mig lite kaffe och se om jag kan piggna till. Ska smörja in de stela musklerna med linement sen så blir det nog lite bättre. //Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar