lördag 3 juli 2010

Snart smäller det! Eller?

Snart kommer Lilly hit! Just nu sitter hon på spårvagnen. Var nyss ute i vår lilla trädgård och fy f*n vad varmt och kvavt det var! Undra om det börjar åska? Kommer iofs inte att störa oss så mycket då vi ändå tänkte gå lite i affärer, käka och sen bion.



Har för en gångs skull klätt upp mig lite. Var väldigt anti mot leggins förut bara för att varje tjej har det typ men efter att ha använt det en gång så gillar jag det ganska mycket måste jag säga. Jag och strumpbyxor är ju annars världelösa tillsammans för de går ju sönder hela tiden. Ska jag ta sönder ett par leggins får jag nog ramla skapligt hårt eller nått för att det ska hända. Hoppas att ni har/får en trevlig lördag!//Erika

4 kommentarer:

  1. snygging där..hoppas ni får en tipp topp kväller...sjäver ska jag se om jag ska lag lite mat...Mmin darling han ligger i feber å mår illa å sover i sängen han..hoppas han piggnar till snart. Kramiz sara

    SvaraRadera
  2. sitter just nu o har de supermysigt hemma hos dig ;) synd på byggen bara :) tackar redan nu för en bra helg! puss lilly

    SvaraRadera
  3. myggen ska de ju va såklart ;) lilly

    SvaraRadera
  4. Sara: Vi hade det jättebra! Hoppas att Andreas är/blir frisk så att han med kan få njuta av det fina vädret.

    Lilly: Haha, tyckte dock det var kul att det stod byggen! :P Tack själv, helgen var skitkul!

    Puss å Kram på er!

    SvaraRadera