lördag 17 juli 2010

Sammanfattning

Då vi skulle ta en båttur på Göta Kanal blev det ej så tyvärr pga brist i tidsplaneringen. Men istället för att deppa över det hitta vi på annat. Vi åkte och spelade minigolf (jag vann), åkte en sväng på landsbyggden och bara beundrade den vackra naturen samt tog en tripp ner till Mantorp där vi firade Anders födelsedag. Vi stannade i Mantorp ett par dagar och bara njöt av det fina vädret och tog oss ett svalkande dopp i poolen då och då.
Ibland får jag frågan om vart jag köper mina klänningar så tänkte dela med mig av de sidor som jag tycker har bra och prisvärda kläder.
Vill man göra det hela lite mer spännande och samtidigt få chansen att köpa kläderna lite billigare så kan man gå in på Tradera. Bra säljare är exempelvis New Age och drezzcode.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg! //Erika

1 kommentar:

  1. erika du hade ju faktiskt tränat på dem där banorna ju ;)pusss

    SvaraRadera