fredag 9 juli 2010

Förenar nytta med nöje

Var nyligen ute och tog en liten promenad. Passade samtidigt på att hämta ut ett paket innehållande denna klänning. Jag beställde den för ganska länge sedan i hopp om att den skulle vara åter i lager innan min examen. Men så blev det ju inte. Tur det kanske eftersom att den nog är aningen för liten. Jag kan ha den men man vill ju samtidigt kunna andas och inte känna sig som en stoppad korv. Får ha denna som ett delmål. Det är ju egentligen kläderna man ska gå efter när man vill se om man har gått ner i vikt eller ej. Dessutom är det ju hur man ser ut och inte hur mycket man väger som man ändå i slutändan går efter.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska iväg en sväng till Media Markt. Behöver lite mer papper till skrivaren. AC:n som vi inhandlade är förresten köpt på Media Markt och fungerar utmärkt. Vi sätter på den ett tag innan vi ska lägga oss och det räcker gott och väl. Har inte vakna en enda gång av att det är för varmt i sovrummet. Härligt! //Erika

2 kommentarer:

  1. gud så fin! var hittar du alla fina klänningar egentligen?? pusss

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har ett par sidor som jag kollar på ibland, kan ge dig adresserna sen :) Puss å kram

    SvaraRadera